در هفته پدافند غیرعامل انجام شد؛

دیدار و تجلیل از «علی اکبر مروتی» جانباز دوران دفاع مقدس و ساکن شهرستان ساوه

در راستای تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و در جریان سفر به شهرستان ساوه مدیر بازنشستگی استان مرکزی باحضور در منزل «علی اکبر مروتی» جانباز گرامی دفاع مقدس، از صبر و مجاهدت ایشان تجلیل کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، این دیدار روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه سال جاری در جریان سفر شهرستانی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی به همراه رییس کانون بازنشستگان کشوری استان، آموزش و پرورش استان، رییس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان ساوه به این شهرستان صورت گرفت.

مدیر صندوق بازنشستگی استان و هیات همراه با حضور در منزل این جانباز گرانقدر دفاع مقدس، ضمن گفتگوی صمیمی و گوش دادن به درد دل های خانواده این جانباز دوران دفاع مقدس، از رشادت های وی تجلیل کردند.

گفتنی است، «علی اکبر مروتی» جانباز ۵۵ درصد و دارای ۱۴ ماه سابقه حضور در جبهه است که در سال ۹۳ از آموزش و پرورش شهرستان ساوه بازنشسته شد. وی به دلیل مجروحیت در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از ناحیه چشم راست و سایر اعضای بدن در نیمه راست، دچار آسیب دیدگی و ایثارگری شده است.

حسامی در این دیدار گفت: فداکاری های ایثارگران در زمان دفاع مقدس برای حفظ و حراست از این مرز و بوم، قابل ستایش است و این عزیزان جزء افتخارات این سرزمین هستند که از تجربیات آنان در دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگوی رفتاری و کاری برای سایر آحاد جامعه استفاده شود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و یادبود از این پیشکسوت عرصه جهاد و فداکاری تجلیل به عمل آمد.