نشست مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد

نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری در محل هتل لاله تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این نشست مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی، مدیران استانی و رییس کمیته نظارت بر بیمه تکمیلی درمان به بحث و تبادل نظر درباره مشکلات پیش روی صندوق و ارائه راهکارهای موثر پرداختند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست تخصصی گفت: بازنشستگان مشاوران خوبی برای صندوق هستند و باید از این پشتوانه تجربی و تخصصی در سطوح کشوری و استانی برای امور مختلف استفاده شود.
محمود اسلامیان، ترمیم حقوق بازنشستگان و افزایش قدرت خرید آنان متناسب با تورم، سرمایه گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، خروج از بنگاه های کم بازده و تامین نیروی انسانی صندوق در استان ها را از مهمترین برنامه های پیش روی صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد.
نعمت الله ایزدی، رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز با تاکید بر فعال نگه داشتن خانه های امید در استان ها گفت: معرفی جایگاه خانه های امید به بازنشستگان یکی از وظایف اصلی مدیران استانی است؛ بنابراین باید نسبت به این مهم توجه شود، چراکه یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیریت های صندوق در استان ها، فعالیت موثر خانه امید است.
محمدمهدی انتشاری، عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز افزود: مدیران استانی برای فعال نگه داشتن خانه امید از امکانات و منابع انسانی استانداری ها و سازمان های استانی کمک گرفته و فعالیت های این اماکن فرهنگی را تبلیغ و اطلاع رسانی کنند.
کمال الدین پیرموذن، دیگر عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز با تقدیر از تشکیل کمیته حسابرسی در این صندوق گفت: تشکیل این کمیته در سطح صندوق برای ساماندهی امور مالی و اقتصادی بسیار حیاتی بود که در زمان دکتر اسلامیان محقق شد و همکاری مدیریت های ستادی و استانی با این کمیته بسیار مهم و ضروری است.
در این نشست، معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی، معاون اداری ومالی، معاون فنی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم ها، مدیرکل امور مالی، مدیر کل امور اداری، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مشاور مدیرعامل و مدیر امور استان ها به سخنرانی پرداختند. همچنین مهم ترین مشکلات و مسائل مدیران استانی در گفت و گوی رودرو با مدیرعامل و مدیران ستادی صندوق بازنشستگی کشوری مطرح شد.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکاس: راحله شیخ