خانه امید الگویی برای ساخت مجتمع فرهنگی بازنشستگان گلستانی

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان گفت: خانه امید گرگان الگوی مناسبی برای ساختِ مجتمع فرهنگی بازنشستگان در استان گلستان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، رضا جعفری در نشست با فرماندار شهرستان کلاله، افزود: ساخت مجتمع فرهنگی بازنشستگان شهرستان کلاله با الگوگیری از فعالیت های آموزشی، فرهنگی و ورزشی خانه امید گرگان انجام می شود.
وی بابیان اینکه در خانه امید گرگان کلاس‎های آموزشی طب سنتی، رایانه، بافتنی، روانشناسی بالینی، مشاوره حقوقی، حافظ خوانی، روانشناسی نوجوانان و جوانان، زبان انگلیسی، آموزش نقاشی و آب رنگ، احکام دینی، قرآن و مسابقات ورزشی برگزار می شود، ادامه داد: فرماندار شهرستان کلاله در بازدید از خانه امید گرگان فعالیت های متنوع این مکان را الگویی مناسب و ملاکی اثرگذار در ساخت مجتمع فرهنگی بازنشستگان شهرستان کلاله عنوان کرد.
جعفری با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت بازنشستگان از وظایف اصلی مدیران است، بیان داشت: ساخت مجتمع فرهنگی بازنشستگان شهرستان کلاله در کنار خانه امید گرگان برای اجتماع، تبادل افکار و تجربیات بازنشستگان منجر به تحرک و نشاط هر چه بیشتر این فرهخیتگان می شود.
جعفری اظهار داشت: وجود اماکن فرهنگی مختلف ویژه بازنشستگان باعث می شود که تحرک اجتماعی آنان افزایش یافته و از خانه نشینی خارج شوند.
خانه امید گرگان در اردیبهشت سال ۱۳۸۹ افتتاح شد.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی