باهدف بررسی مشکلات تعاونی‌ها انجام شد؛

برگزاری جلسه مشترک تعاونی‌های بازنشستگان با مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد

جلسه مشترک مدیر صندوق بازنشستگی و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با روسای کانون های بازنشستگی و شرکت تعاونی ها برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه مشترک مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با مدیران تعاونی های مسکن و مصرف بازنشستگان و روسای کانون های بازنشستگی با هدف بررسی و ارائه راه حل مشکلات تعاونی های بازنشستگان استان در سالن جلسات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

“محمد تقی جلیلی بهابادی” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا جلسه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسراییل در بمباران غزه، یاد و خاطره شهدای مظلوم فلسطین را گرامی داشت.

جلیلی بهابادی در ادامه با اشاره به مشکلات تعاونی های بازنشستگان گفت: مهم ترین مشکل تعاونی مصرف بازنشستگان کمبود نقدینگی می باشد که در این راستا مکاتباتی با ستاد صندوق بازنشستگی جهت تسریع در واریز اقساط حقوق بازنشستگان به حساب شرکت تعاونی ها انجام گرفته و در حال حاضر این پرداخت ها در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می گردد.

در ادامه مدیران تعاونی های بازنشستگان مشکلات خود در این حوزه از جمله واریز دیرهنگام اقساط کسور بازنشستگان در ماه های قبل و کمبود نقدینگی را مطرح نمودند و همچنین درخواست هایی از جمله ابلاغ بخشنامه تعاون به دستگاه های اجرائی جهت همکاری با تعاونی ها، حمایت اداره کل تعاون در بخش حقوقی تعاونی، تشکیل جلسات مشترک اداره کل تعاون با بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی استان برای حل مشکل تعاونی مسکن بازنشستگان و همچنین آموزش اعضای تعاونی ها را خواستار شدند.

در ادامه جلسه “نوذر شبرنگ”مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، بازنشستگان را افراد با علم و تجربه دانست و افزود: با استفاده از تجربیات این قشر عزیز می توانیم کارها را هر چه بهتر مدیریت و به نتیجه برسانیم.

شبرنگ اذعان کرد: کلیه مطالبات در حوزه ی تعاون بازنشستگان را جمعبندی و از حوزه ی وزارت مطالبه گری می کنیم و آمادگی کامل برای برگزاری کلاس های تخصصی تعاون برای افراد فعال در این حوزه در هر شهرستان هستیم.

در پایان این جلسه مقرر شد که مطالبات بازنشستگان را در حوزه ی تعاونی های بازنشستگان کتبا به اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان منعکس گردد تا با دستگاه های اجرایی مربوطه جهت حل مشکلات تعاونی ها مکاتبه گردد و موارد مربوط به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز توسط مدیرکل به حوزه وزارتی ارائه گردد.