اجرای برنامه‌های اجتماع و محله‌محور برای سالمندان استان البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: برنامه‌ریزی برای گذراندن اوقات فراغت سالمندان و برنامه‌های اجتماع و محله‌محور برای توانمندسازی سالمندان در استان البرز در حال انجام است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، داریوش بیات‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای گذراندن اوقات فراغت سالمندان وهمچنین اجرای برنامه‌های اجتماع و محله‌محور برای توانمندسازی سالمندان در مدیریت امور منزل، امور اقتصادی، تامین امنیت، ایمنی همه جانبه و استانداردسازی خود مراقبتی، در استان البرز اجرایی می شود.
بیات نژاد از افتتاح مرکز فرهنگی، هنری و ورزشی سالمندان با نام «بنیاد فرزانگان» در کرج خبر داد و افزود: این بنیاد در منطقه گوهردشت کرج، با هدف ایجاد روحیه شاداب و پر نشاط در میان سالمندان و پرکردن اوقات فراغت این عزیزان در کرج افتتاح شده است.
وی با اشاره به دیگر اهداف افتتاح این مرکز در کرج، گفت: ارتقاء سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی سالمندان و همچنین تکریم جایگاه، تبیین چارچوب‌های حقوقی و مسوولیت‌های مدنی مرتبط با امور سالمندی و ارائه خدمات مرتبط به سالندان از جمله اهداف راه اندازی بنیاد فرزانگان در کرج است.