سفر ۷۰ هزار بازنشسته کشوری با پرشین گلف

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی پرشین گلف وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان اعزام ۷۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری به سفرهای سیاحتی و زیارتی در سال جاری خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت پرشین گلف، مهدی امیر آبادی زاده با اعلام این خبر گفت: سقف تعداد اعزام بازنشستگان کشوری به سفرهای سیاحتی و زیارتی در سال جاری به ۷۰ هزار نفر افزایش یافته که رشد قابل توجهی نسبت به سال های گذشته است.
امیرآبادی زاده، حمایت صندوق بازنشستگی کشوری و افزایش کیفیت خدمات و سفرها را از جمله دلایل افزایش سقف تعداد اعزام به سفر عنوان کرد و افزود: در ماه های اخیر، شرکت پرشین گلف تمام تمرکز خود را روی افزایش سطح کیفیت تورهای بازنشستگان کشوری گذاشته تا جایی که به عنوان مثال برای سفر مشهد، هتل های ۴ ستاره و مناسب، جایگزین هتل های بی کیفیت گذشته شده است.
وی اضافه کرد: استفاده از متخصصان ترانسفر و گشت شهری از دیگر اقداماتی است که با استقبال بازنشستگان روبرو شده و رضایتمندی آن ها را به همراه داشته است.
امیرآبادی زاده گفت: تعداد سفرها طی سال های ۹۲ تا ۹۶ از ۵۰ هزار نفر به ۷۰ هزار نفر در سال رسیده است.
وی همچنین در نشست مشترک با روسای کانون های بازنشستگی استان تهران که با حضور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، با تاکید بر جایگاه بلند و لزوم تکریم بازنشستگان، گفت: این شرکت متعلق به عزیزان بازنشسته است و کارکنان پرشین گلف تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات باکیفیت و سفری خاطره انگیز و آرام برای بازنشستگان کشوری انجام می دهند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت پرشین گلف با نیروی انسانی کمتر نسبت به سال های گذشته، خدمات بیشتر، با قیمت مناسب تر و با کیفیت بهتر را در بخش های مختلف گردشگری به مخاطبان خود ارائه می کند.
شرکت پرشین گلف که فعالیت رسمی خود را سال ۱۳۴۸ در زمینه حمل و نقل آغاز کرد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه فروش بلیط و گردشگری به حیات خود ادامه داد. این شرکت از سال ۱۳۸۶ تاکنون به عنوان یکی از برگزارکنندگان تورهای بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری خدمت کرده است.