انتشار شماره ۳۲۱ ماهنامه ثمر

شماره ۳۲۱ نشریه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی «ثمر» در ۶۴ صفحه، ویژه «برگزاری جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان کشوری» منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در تازه ترین شماره نشریه ثمر، «جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان کشوری» که تیرماه امسال با حضور ۳۱۹ ورزشکار زن و مرد بازنشسته کشوری در تهران برگزار شد، به شکل ویژه بررسی شده است.
محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در سرمقاله شماره ۳۲۱ ثمر با عنوان «المپیک جهانی؛ آینده ای که دور نیست» آورده است: سلامتی و شادابی بازنشستگان کشوری که مخاطبان و بهره گیران اصلی از خدمات و فعالیت های صندوق بازنشستگی کشوری هستند، یکی از اولویت ها و محورهای اصلی برنامه ریزی و سیاست گذاری د راین صندوق است. این مهم پس از پرداخت حقوق که اصلی ترین نیاز بازنشستگان را تشکیل می دهد.
اسلامیان تاکید کرده است: شور و شعف و سرزندگی ایجاد شده در میان بازنشستگان حاضر در این رویداد ورزشی و سخنان شگفت و قابل تامل ورزشکاران در کنار ثبت رکوردهایی در سطح ملی و بین المللی و همچنین خلق صحنه های زیبا، همه و همه نشان از خالی بودن این رویداد در تقویم بازنشستگی کشور داشت که به یاری همه دست اندرکاران و مدیران محقق شد.
وی همچنین اعلام کرده که صندوق بازنشستگی کشوری، اکنون در پایان سومین سال برگزاری مسابقات که از ابتدای امر به افُق کشوری توجه داشت، امروز به برگزاری مسابقات در سطح جهانی می اندیشد.
ماهنامه شماره ۳۲۱ نشریه ثمر، شامل سه بخش مجزا است. در بخش نخست، که مرحله مقدماتی مسابقات مورد توجه قرار گرفته، جدول مشخصات نفرات برتر در رشته های مختلف جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در ۳۰ استان کشور درج شده است. این جشنواره در اردیبهشت ماه امسال به صورت استانی برگزار شد. در بخش دوم، گزارش های متنوعی از برگزاری مرحله نهایی جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری به همراه مراسم افتتاحیه و اختتامیه که تیرماه امسال در تهران برگزار شد، به خوانندگان ثمر ارائه شده و گزارش های جداگانه ای از مسابقات شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و شنا به همراه تصاویر آن به چاپ رسیده است.
در بخش سوم، با عنوان «حرف های ماندگار»، گفت و گو با محمود اسلامیان، مدیرعامل و عباس رشیدی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان و همچنین ابراهیم بیاتانی مسوول برنامه ریزی و هماهنگی مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری به همراه گفت و گوهای خواندنی از ورزشکاران برتر و دست اندرکاران این جشنواره مقابل دید خوانندگان ثمر قرار گرفته است.
سالمندترین قهرمانان المپیک جهان و همچنین برگزاری المپیک سالمندان در بلژیک پایان بخش شماره ۳۲۱ ماهنامه ثمر است.
ماهنامه ثمر، برای استفاده از ظرفیت و توانمندی های بازنشستگان کشوری، آمادگی دارد ‏نسبت به انتشار مطالب این عزیزان شامل مقالات، گزارش ها، تصاویر، تالیفات ادبی، سفرنامه، ترجمه در حوزه ‏های اجتماعی، فرهنگی، سلامت و بهداشت، آموزشی و بین الملل اقدام کند. بر این اساس، بازنشستگان کشوری می توانند برای ارسال مطالب خود از طریق پست الکترونیک ‏pri@cspf.ir‏ اقدام یا با شماره تلفن ۸۳۵۱۳۱۲۰ تماس بگیرند. همچنین بازنشستگان کشوری می توانند ‏سوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به نشانی اینترنتی info@cspf.ir صندوق بازنشستگی ‏کشوری ارسال کرده و پاسخ آن را در بخش بی تعارف ثمر دنبال کنند.