در جریان بازدید از خانه امید بروجرد انجام شد؛

گفتگوی صمیمی سرپرست صندوق بازنشستگی استان لرستان با بازنشستگان فعال در خانه امید بروجرد

سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی استان لرستان در اولین بازدید خود از مراکز تحت پوشش این مدیریت از خانه امید شهرستان بروجرد بازدید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان لرستان، «مسلم سراهنگ» سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی استان لرستان روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ ضمن بازدید از خانه امید شهرستان بروجرد، به عنوان تنها خانه امید استان لرستان، اقدامات انجام شده خانه امید بروجرد را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان، در این بازدید که با حضور آقای ذوالفقاری مسئول خانه امید بروجرد برگزار شد، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع موجود در جهت استفاده حداکثری  بازنشستگان بروجرد از امکانات و ظرفیت های استفاده نشده خانه امید بروجرد قرار گرفت.

او تاکید کرد: مشکلات سر راه استفاده بهینه از خانه امید بروجرد، باید در اسرع وقت حل شود و مدیریت استان آمادگی دارد تا در جهت بررسی، حل و پیگیری این مشکلات گام بردارد.

لازم بذکر است در پایان بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی استان لرستان، با بازنشستگانی که در خانه امید شهرستان بروجرد حضور داشته و مشغول ورزش تنیس روی میز بودند ، به گفت‌وگو و احوال پرسی پرداخت.