به میزبانی صندوق بازنشستگی استان؛

برگزاری نهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی

 نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با حضور کلیه اعضای شورا و به میزبانی مدیریت صندوق بازنشستگی استان تشکیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، «عفت بیگم حسینی» مدیر استان خراسان رضوی در این جلسه گزارش جامعی از فعالیت های صندوق بازنشستگی در مدیریت استان، شامل تعداد مشترکین صندوق اعم ازبازنشسته، موظف، شاغل و همچنین خدمات ارائه شده توسط صندوق بازنشستگی به این عزیزان را در سال جاری تشریح کرد.

وام ضروری ، وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، وام طرح حمپاد، خرید اعتباری از فروشگاه افق کورش، خرید از فروشگاه رفاه، وام طرح ضیافت و بیمه ملت از جمله خدماتی استکه صندوق بازنشستگی به بازنشستگان تحت پوشش این صندوق ارائه می کند.

در این گزارش، مهم ترین مطالبات بازنشستگان از جمله متناسب سازی حقوق بازنشستگان، کسور دستگاه های اجرایی و اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری نیز مطرح شد.

«محمد امین بابایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی نیز در این نشست، ضمن قدردانی از میزبانی مدیریت بازنشستگی خراسان رضوی، سئوالاتی درخصوص گزارش ارائه شده توسط مدیر استان مطرح کرد که مدیر استان نیز به صورت جامع و کامل به آن ها پاسخ داد.

بابایی همچنین با توجه به فرارسیدن هفته جهانی کارآفرینی، درخصوص برنامه ریزی های انجام شده در راستای گرامی داشت این هفته توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان این نشست، رئیس شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و هیات همراه از واحد های مختلف مدیریت صندوق بازدید کردند و در جریان وظایف و فعالیت های هر یک از این واحدها قرار گرفتند.