درمحل خانه امید بازنشستگان سقز انجام شد؛

برگزاری اولین جلسه پرسش و پاسخ مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان و بازنشستگان شهرستان سقز

مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان با حضور در اولین مراسم بازنشستگان شهرستان سقز در خانه امید آن شهرستان از نزدیک به مسائل و سوالات بازنشستگان پاسخ داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کردستان، «محمد احمدی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ ضمن بازدید از خانه امید شهرستان سقز، در اولین مراسم برگزار شده توسط بازنشستگان آن شهرستان در خانه امید سقز حضور یافت.

مدیر صندوق بازنشستگی استان، در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات و موانع موجود جهت استفاده حداکثری بازنشستگان سقز از امکانات و ظرفیت های خانه امید آن شهرستان قرار گرفت.

در این مراسم خانم هما صالحی از بازنشستگان اداره آموزش و پرورش شهرستان سقز و از فعالین اجتماعی استان، بنا به پیشنهاد هیأت امنای خانه امید از سوی مدیر صندوق بازنشستگی استان بعنوان مسئول اجرایی آن مرکز منصوب شد و از زحمات و تلاش های آقای کمانگر مسئول کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان سقز با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

لازم بذکر است در پایان، اولین جلسه پرسش و پاسخ بازنشستگان شهرستان سقز با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان در راستای بهره مندی از نظرات و پیشنهادات برگزار و مسائل و مشکلات مختلف مطرح شد.