برگزاری جشن تکریم بازنشستگان در باغ دانشگاه بوعلی سینای همدان

مدیرصندوق بازنشستگی استان همدان عنوان کرد: جشن باشکوه تکریم بازنشستگان با حضور بیش از یک هزار بازنشسته این صندوق در همدان، در محل باغ دانشگاه بوعلی سینا، ۲۳ شهریور ماه برگزار می شود.
غلامرضا سیفی، مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اظهار داشت: ۲۵ ذی الحجه در تقویم رسمی ما ایرانیان به «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده است که به همین مناسبت صندوق بازنشستگی کشوری در این ایام برنامه‌های متنوعی دارد.
وی با بیان اینکه برنامه های روز تکریم بازنشستگان از اوایل شهریور ماه آغاز شده است، افزود: برپایی ۴ راهپیمایی در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و اسدآباد که با استقبال خوب بازنشستگان مواجه شد که در پایان این مراسم به ۳۰۰ نفر از بازنشستگان به قید قرعه تسهیلات وام ۳ میلیون تومانی اهدا شد.
سیفی اضافه کرد: با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی و سازمان فنی حرفه‌ای استان، پنجم شهریور ماه امسال، جشن باشکوهی با حضور بیش از یک هزار نفر از بازنشستگان و خانواده‌های آنان برگزار شد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان، ادامه داد: برپایی نمایشگاه ۵۰ اثر فاخر از بازنشستگان همدانی در ۴ غرفه خوشنویسی، نقاشی، صنایع دستی و محصولات کشاورزی از ۶ تا ۱۲ شهریورماه در محل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و ۱۶ عصر تا ۲۲ شب از دیگر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت روز تکریم بازنشستگان است.
وی با بیان اینکه این برنامه ها، پیش زمینه و مقدمه برنامه اصلی بزرگداشت روز تکریم بازنشستگان است، گفت: دیدار با خانواده بازنشستگان شهدا، ایثارگر و بیماران خاص از دیگر برنامه‌های این ایام است. همچنین ۲۵ شهریور ماه، روز تکریم بازنشسته و خانواده، به عنوان روز افتتاح خانه امید ملایر در نظر گرفته شده که با حضور مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.
سیفی با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری همدان به دنبال حساس کردن مدیران ارشد استان برای توجه به قشر بازنشسته و پیشکسوت است، اظهار داشت: این قشر از جامعه نیاز به توجه و امکانات بیشتر دارند.