همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه از بازنشستگان نمونه زنجان تجلیل می شود

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان گفت: همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه، از بازنشستگان نمونه استان زنجان تجلیل می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، میرهادی موسوی در نشست هماهنگی برنامه‌های روز خانواده و تکریم بازنشستگان در استان زنجان، اظهار داشت: دوازدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، روز ۲۵ شهریورماه همزمان با ۲۵ ذی الحجه برگزار می‌شود.
موسوی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور بازنشستگان دستگاه های اجرایی مختلف زنجان برگزار می شود، تصریح کرد: شش محور برای این همایش تعریف شده است که در هر محور یک نفر بازنشسته نمونه با رای کمیته داوران انتخاب خواهند شد.
وی یادآور شد: علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری، شش محور تعیین شده برای انتخاب بازنشسته نمونه است که در روز همایش از بازنشستگان نمونه در هر یک از محورها، تقدیر خواهد شد.
موسوی ادامه داد: مهمترین هدف فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه، شناسایی بازنشستگان نُخبه و برداشتن ‏گامی برای استفاده از ظرفیت های بازنشستگان و پویایی هرچه بیشتر این عزیزان است.‏
رئیس کمیته امور رفاهی و بیمه سالمندان استان زنجان همچنین از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌‎روی بازنشستگان کشوری در زنجان خبر داد و افزود: این برنامه نیز جمعه ۱۷ شهریورماه جاری از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح از محل میدان کوهنورد به سمت گاوازانگ برگزار می شود.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان، با اشاره به اینکه این مراسم به صورت نمادین و با هدف ایجاد نشاط بین بازنشستگان اجرا می شود، تصریح کرد: در این مراسم بازنشستگان دستگاه های مختلف حضور خواهند داشت که در ابتدای مراسم بین شرکت کنندگان کارت قرعه کشی توزیع و به برندگان، در روز جشن بزرگ ۲۵ ذی الحجه هدایایی اهدا می شود.

تهیه خبر: عباس بیات منفرد، رابط روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری زنجان