ثبت اطلاعات ۸۸۵۰ بازنشسته کشوری در طرح لیزینگ خودرو

نخستین آمار منتشر شده از سامانه ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی بازنشستگان کشوری که از صبح امروز (سه شنبه) آغاز بکار کرده است، از ثبت اطلاعات ۸۸۵۰ نفر از بازنشستگان کشوری تا ساعت ۱۴ امروز خبر می دهد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت طراحی و مهندسی بهور وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در نخستین آمار منتشر شده مربوط به تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه «ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی» که در بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر دریافت شده است، از ثبت اطلاعات هشت هزار و ۸۵۰ نفر از بازنشستگان کشوری در این سامانه خبر داد.
براین اساس و در بازه زمانی مورد نظر، در استان تهران ۲۱۲۲ نفر، اصفهان ۶۰۸ نفر، فارس ۵۸۸ نفر، خراسان رضوی ۵۳۳ نفر و آذربایجان شرقی ۴۶۳ نفر ثبت نام کردند که به ترتیب پنج استان با بیشترین تقاضای ثبت نام در سامانه طرح لیزینگ خودروی بازنشستگان کشوری را به خود اختصاص می دهند.
بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند برای ثبت نام اولیه در مرحله نخست خرید خودروی قسطی از ۱۴ تا ۲۱ شهریور ماه به سامانه مربوطه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنند.