مدیر استان خراسان رضوی اعلام کرد:

برقراری حقوق ۶۲۵۰ بازنشسته آموزش و پرورش در خراسان رضوی

نشست مسئولین اداره بازنشستگی اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، نشست مسئولین اداره بازنشستگان و مستمری بگیران اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی برگزار و از مدیر و همکاران پرتلاش مدیریت استان در راستای اقدام جهادی برقراری های حقوق بازنشستگان مهر ماه سال جاری قدردانی شد.

«عفت حسینی» مدیر استان خراسان رضوی ضمن تشکر از حوزه آموزش و پرورش در این باره گفت: تا این لحظه حقوق بازنشستگی ۶۲۵۰ نفر از بازنشستگان اداره کل آموزش و پرورش استان برقرار شده است.

وی افزود: انجام امور مربوط به افراد باقیمانده که حدود ۱۰ درصد جامعه هدف هستند، می بایست به جد در دستور کار هر دو حوزه صندوق بازنشستگی کشوری و اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

گفتنی است، یکی از مسائل مهمی که در این جلسه مطرح شد، موضوع تامین اعتبار و پرداخت بدهی سنوات ارفاقی استثائی بازنشستگان اداره آموزش و پرورش استثنائی بود که با توجه به اهمیت موضوع،
ترکمنچه رئیس اداره بازنشستگی اداره کل آموزش و پرورش تاکید کرد: تامین اعتبار و پرداخت بدهی مورد نظر با جدیت در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد تا بزودی شاهد برقراری حقوق بازنشستگی این عزیزان در آذرماه باشیم.