در جریان بازدید از خانه امید انجام شد؛

دیدار و گفتگوی صمیمی مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان با بازنشستگان فعال در خانه امید بندرعباس

«محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان با حضور در خانه امید پارک گلهای شهر بندرعباس، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، با جمعی از بازنشستگان فعال در خانه امید دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، «محسن دوادی» در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مستمر ورزشکاران و بازنشستگان در خانه امید بندرعباس گفت: فعال بودن و تحرک کافی، مؤثرترین شیوه برای مقابله با پیری و ناتوانی در دوران بازنشستگی است.

وی افزود: ورزش کردن ضمن کمک به حفظ سلامت قلب، مغز و سایر اندامها، مانع از ابتلا به بیماری‌های شایع دوره سالمندی از جمله آلزایمر می شود.

دوادی در این نشست ضمن پاسخ به سوالات و درخواست های بازنشستگان و ورزشکاران بازنشسته در مجموعه ورزشی خانه امید عنوان کرد: یکی از اهداف صندوق بازنشستگی کشوری، احداث خانه های امید در مراکز استان های سراسر کشور بوده که در جهت پر کردن اوقات فراغت بازنشستگان و استفاده از گنجینه تجربه و دانش این عزیزان گام های خوبی برداشته شده است.

لازم به ذکر است در استان هرمزگان دو خانه امید در پارک شهید دباغیان و پارک گلهای بندرعباس احداث شده که از جمله خانه های امید فعال در کشور است؛ در این مرکز برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی همچون تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی، دارت، آموزش پتانک، کلاس آموزش یوگا، بافتنی، دف، آموزش زبان انگلیسی، خدمات عینک طبی و آفتابی و ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی خانه امید، برای بازنشستگان و خانواده های آنها در حال اجرا است.