بازنشستگان گچساران صاحب خانه امید می شوند

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگلویه و بویراحمد گفت: خانه امید گچساران همزمان با ۴ خانه امید دیگر صندوق بازنشستگی کشوری،۲۵ ذی الحجه، «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» به بهره برداری می رسد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر گودرزی افزود: ساخت خانه امید گچساران، با زیربنایی به مساحت ۴۷۰ مترمربع، در سال ۱۳۹۵ در پارک شهر گچساران و در فضایی مفرح و سرسبز با مکان یابی مناسب آغاز شد.
وی با بیان اینکه این خانه امید همزمان با مراسم ۲۵ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان به بهره برداری می رسد، گفت: خانه امید گچساران مجهز به بخش‌های مختلفی چون کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبی و هنری، کافی‌‏نت، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، کلاس های آموزشی آلزایمر و تغذیه، مرکز فعالیت‌های قرآنی، خانه آموزش به ویژه در زمینه حقوق شهروندی، واحدهای ‏مشاوره و کاریابی و واحد فناوری اطلاعات است.
گودرزی بیان داشت: در این مکان فرهنگی، فعالیت هایی همچون شاهنامه خوانی و شب شعر، موسیقی و سرود، کامپیوتر، نقاشی و خطاطی، کلاس آلزایمر و تغذیه، قرآن، ورزش، صنایع دستی، زبان انگلیسی، مشاوره حقوقی و روانشناسی، خدمات درمانی، ارائه خدمات اداری همچون تورهای گردشگری، چاپ حکم و فیش حقوقی به بازنشستگان کشوری ارائه می شود.
وی ادامه داد: خانه های امید محلی برای فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان است تا به این شیوه از سلامت روحی و روانی و جسمی بیشتری برخوردار شوند.

تهیه خبر: لیلا حسینیان؛ رابط روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویر احمد