تجلیل از ۸ بازنشسته نمونه کشوری

در همایش بزرگ گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در تهران برگزار شد، از ۸ بازنشسته کشوری نمونه تجلیل شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در همایش ۲۵ ذی الحجه، گرامیداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» که شنبه ۲۵ شهریورماه در تهران و با حضور محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهور، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و بیش از ۴۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری برگزار شد، از ۸ نفر از بازنشستگان کشوری نمونه با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شد.
تندیس همایش ۲۵ ذی الحجه و بازنشسته کشوری نمونه در حوزه های مختلف به حسین کارآموز، مقصود پاشایی، زهرا گیتی نژاد، آفاق سالاری نصرآباد، احمد دالکی و محمود عرفانی اهدا شد. در این مراسم همچنین از همسر شهید غضنفر رکن‏ آبادی از شهدای حادثه منا و مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و پدر محمود مرادی شهید مدافع حرم که بازنشسته این صندوق است، در بخش «جهاد و مقاومت» تجلیل شد.
تندیس همایش گرامیداشت بازنشسته نمونه کشوری اثر هنرمند برجسته کشورمان «کامبیز صبری» و با امضای وی به ۸ بازنشسته نمونه صندوق بازنشستگی کشوری اهدا شد که علاوه بر ارزش معنوی دارای آثار و ارزش های مادی نیز برای دارنده اثر خواهد داشت.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: سید رضا حسینی