با حضور مدیران استانی انجام شد؛

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در مازندران

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در مازندران برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مازندران؛ آیین اختتامیه تجلیل از نفرات برتر پنجمین دوره از مسابقات استانی با حضور “علی رجبی وندچالی” مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و “سیدحسین درویشی” مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران و رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان و استان و رؤسای کانون های بازنشستگان استان و سایر مسئولین استانی و همکاران مدیریت استان و همچنین با حضور پر شور بازنشستگان و خانواده های محترم ایشان روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در محل خانه امید بازنشستگان ساری برگزار شد.

این مراسم با اجرای برنامه های متنوع سخنرانی، شعرخوانی، موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه و با استقبال پر شور حاضرین همراه بود.

“نازنین حبیبی” مدیر صندوق بازنشستگی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و امام شهدا، مراتب تسلیت و همدردی جامعه بازنشستگان استان را در دفاع از مردم مظلوم غزه ابراز کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره و فعالیتها، ترویج روحیه نشاط و تندرستی و ارتقا سطح کیفیت زندگی سالمندی است.

حبیبی همچنین با قدردانی ویژه از مشارکت پرشور بازنشستگان، از حضور و همکاری مستمر مدیر کل ورزش و جوانان استان و کلیه عزیزان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر کرد.

در پایان مراسم نیز از نفرات برتر پنجمین دوره جشنواره ورزشی با اهدای جوایز، احکام و مدال قهرمانی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.