تولید ۷ میلیون مترمکعب کاشی و سرامیک در آپادانا سرام

مدیرعامل و نائب رئیس آپادانا سرام از تولید ۷ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از سایت اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا، امید علی نجفی با اشاره به تحولات ساختاری و تولیدات این شرکت، گفت: برنامه ریزی های منسجم و هدفمند و انجام اقدامات کارشناسی در کمیته های تخصصی، حوزه های مختلف اقتصادی، سرمایه گذاری، منابع انسانی و ساختار سازمانی شرکت آپادانا سرام ساماندهی شده است.
وی با بیان اینکه آپادانا سرام با تولید ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع کاشی و سرامیک در سال ۹۵ از بهره برداری حداقلی از امکانات و تجهیزات برخوردار بود، گفت: تولید کاشی و سرامیک آپادانا سرام تا پایان سال جاری به ۷ میلیون مترمکعب می رسد.
نجفی تصریح کرد: با توجه به نگرش بازار محصولات کاشی و سرامیک که آن را یک کالای دکوری می دانند، کیفیت محصولات بر کمیت و میزان تولید برتری دارد و به همین دلیل نیز افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات و در نهایت صادرات آن ها بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در برنامه ریزی صورت گرفته برای سال جاری، افزایش تولید، تمایز و نوآوری، صادرات و اصلاح نظام فروش از مهم ترین اهداف شرکت است تا محصولات با کیفیت و مورد تقاضای بازار کاشی و سرامیک توسط آپادانا سرام تامین شود.
نجفی از طراحی ابعاد جدید کاشی و سرامیک در این شرکت خبرداد و گفت: در چند ماه اخیر، ابعاد جدیدی در خط تولید آپادانا سرام طراحی و راه اندازی شده که مورد نیاز و تقاضای بازار کاشی و سرامیک کشور بوده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه کیفیت عمده محصولات آپادانا سرام از ۴۵ به ۸۵ درصد افزایش یافته، گفت: میزان تولید کاشی و سرامیک در مرداد ماه امسال به ۴۱۲ هزار مترمربع رسیده که این میزان تولید در یک ماه معادل ۴ ماه ابتدای سال جاری است.
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره آپادانا سرام تاکید کرد: در حوزه بازاریابی، اصلاح شبکه نمایندگی ها، تولید محصولات جدید و متناسب با شرکت آپاداناسرام از نظر کیفیت محصول و همچنین صادرات به کشورهای پیشرفته اقدامات خوبی انجام شده است. در زمینه طراحی محصولات به روز و مشارکت با شرکت های معتبر بین المللی برای تولید محصولات آن ها در کشور اقدامات لازم صورت گرفته است.