ارائه خدمات پزشکی به بازنشستگان در خانه امید زنجان

مدیر اجرایی خانه امید بازنشستگان زنجان از ارائه خدمات پزشکی به صورت هفتگی به بازنشستگان این استان خبر داد و گفت: در حمایت از بازنشستگان، دوره آموزشی پیشگیری از آلزایمر برگزار می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابوالحسن ضرغامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در زنجان، افزود: ارائه خدمات پزشکی به صورت هفتگی به بازنشستگان از سوی پزشک متخصص، برگزاری اردوهای تفریحی و گردشگری، برگزاری مسابقات ورزشی و ارائه خدمات بهداشتی و سلامت از جمله خدماتی است که در خانه امید بازنشستگان استان زنجان ارائه می‌شود.
ضرغامی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی استان زنجان ۱۷ هزار نفر را زیرپوشش دارد، تصریح کرد: خدماتی که به بازنشستگان استان ارائه می‌شود، متنوع و مختلف است.
عضو هیات موسس مجمع عالی کانون های بازنشستگان کشوری و رئیس کانون های بازنشستگی استان زنجان همچنین گفت: از دیگر خدماتی که در خانه امید بازنشستگان ارائه می شود می توان به خدمات آموزشی، ورزشی، گردشگری، بیمه‌ای و تحقیقاتی اشاره کرد. بازنشستگان از اقشار بسیار ارزشمند جامعه محسوب می‌شوند و به همین دلیل باید خدماتی در شأن و منزلت آن ها ارائه شود.
ضرغامی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش پیشگیری از آلزایمر برای بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری، افزود: علاوه بر کلاس های آموزشی آلزایمر، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت حافظه بازنشستگان، کتابخانه‌ای در محل خانه امید برای استفاده بازنشستگان دایر شده است.
خانه امید بازنشستگان زنجان در زمینی به مساحت ۴۴۷ مترمربع در تیرماه ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید.