به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

از جانباز و ایثارگر شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

از جانباز و ایثارگر شهرستان بهمئی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تجلیل و قدردانی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان ،نماینده کانون های بازنشستگان استان در شهرستان بهمئی و با همراهی کانون بازنشستگان شهرستان بهمئی از «فضل اله جهان آرا»، جانباز و ایثارگر بازنشسته‌ شهرستان بهمئی تجلیل و قدردانی شد.

“محمد تقی جلیلی بهابادی” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با تبریک هفته بسیج ، بسیج را میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی دانست.

جلیلی بهابادی در ادامه با اشاره به اینکه امروز این نظام مقدس هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار این فرهنگ و تفکر، می‌بایست ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جانبازان در حقیقت شهدای زنده‌ای هستند که ناظر آگاه حفاظت از راه شهیدانند، گفت: با خواندن تک‌تک وصایای شهدا در می‌یابیم، همه شهدا برای یک منظور و هدف به فیض شهادت نائل شدند و نقطه مشترک همه وصیت‌نامه‌ها، عرق خالصانه‌ای نسبت به اسلام، شیعه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت است.

“محمد رحیم دهراب پور” نماینده کانون های بازنشستگان استان کهگیلویه و بویر احمد نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج گفت: آزادگی و امنیتی که اکنون در کشور حاکم است، ثمره از خودگذشتگی این عزیزان جانباز بوده که بدون هیچ چشم داشتی از میهن عزیزمان دفاع کردند.

دهراب پور افزود: امروز وظیفه داریم، با همان روحیه ای که شما از کیان کشور در دفاع حق علیه باطل، پاسداری کردید، در پاسداشت آن ارزش ها و آرمان ها هم دست در دست هم بدهیم و کشور را به سمت تعالی پیش ببریم.

در پایان از جانباز ۲۵ درصد و ایثارگر شهرستان بهمئی آقای فضل اله جهان آرا با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.