تجلیل از پرستار شهرستان گچساران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

 به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از پرستار شهرستان گچساران تجلیل و قدردانی به عمل آمد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده کانون های بازنشستگان استان در شهرستان گچساران و با حضور مدیر خانه امید گچساران از خانم پری چهر عنقا پرستار بازنشسته شهرستان گچساران تجلیل شد.

“محمد تقی جلیلی بهابادی” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: روز پرستار، فرصت مغتنمی برای تکریم و تجلیل از تلاش‌های مجاهدت‌گونه مدافعان سلامت و تقدیر از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی فعالان عرصه سلامت که همواره با از خودگذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته‌اند و به امر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه اهتمام می‌ورزند.

وی افزود: اگر نگاهی به زندگی این بانوی بزرگ اسلام شود، ایشان از دوران جوانی تا وقایع سختی که در کربلا و پس از آن رخ داد، همیشه مانند پرستار از خانواده خود مراقبت کردند و نامگذاری این روز به نام پرستار ارزش نهادن به جایگاه پرستاران در جامعه است.

در ادامه جلیلی بهابادی پرستاری را شغلی پر استرس و پر مشغله ای دانست که در مراقبت از بیماران با انواع بیماری ها مواجه می شوند و افزود: این حرفه صبر و تحمل بسیاری را می طلبد تا بتواند انتظارات بیماران را برآورده کنند.

“محمد رحیم دهراب پور” نماینده کانون های بازنشستگان استان کهگیلویه و بویر احمد نیز روز پرستار را روز توجه به خدمات گران‌بها و ارزشمند این قشر و تلاشگران عرصه سلامت دانست که با حوصله، صبر و مقاومت زیاد و ظرافت هنری در سخت‌ترین شرایط نیز به درمان بیماران می‌پردازند.

دهراب پور در ادامه افزود: کار سخت، تعهد و صمیمیت، انسان را می‌سازد و این سه اصل در کار پرستاران جلوه گر است.

“یداله مرادی” مدیر خانه امید گچساران در این دیدار به قداست و اهمیت کار پرستاران اشاره کرد و اظهار داشت: پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا است که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد و پرستاران به عنوان پیشگامان عرصه سلامت وظیفه حساسی بر عهده دارند.

در پایان به پاس سال ها تلاش صادقانه و دلسوزانه پرستار بازنشسته خانم پری چهر عنقا با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.