درمحل خانه امید مشهد مقدس؛

مراسم تجلیل و تقدیر از نفرات برتر پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان خراسان رضوی برگزار شد

مراسم تجلیل و تقدیر از نفرات برتر پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان استان خراسان رضوی با حضور مقام آوران در رشته های مختلف ورزشی ، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ، نماینده مدیر کل امور بانوان و‌خانواده استانداری ، رؤسای کانون های بازنشستگان و سایر مقامات استانی، در محل خانه امید بازنشستگان مشهد مقدس برگزار شد.

«عفت حسینی»، مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی در شروع مراسم ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه، به بازنشستگان شرکت کننده در رشته های مختلف ورزشی که موفق به کسب مقام اول تا سوم گردیده بودند، تبریک گفت.

وی همچنین از اینکه بازنشستگان پس از بازنشستگی با پرداختن به فعالیت های ورزشی و جسمانی در جهت کسب سلامت جسمی و روحی تلاش می کنند و در عرصه های مختلف از جمله مسابقات ورزشی پیش گام و فعال هستند، ابراز خرسندی کرد و گفت: امید است در آینده شاهد حضور پررنگ تر پیشکسوتان عزیز در این گونه جشنواره ها باشیم.

بابایی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر ورزش برای جوانان لازم است ، برای سالمندان واجب است .

وی در ادامه اظهار داشت: شور و نشاطی که ورزش به انسان می بخشد مطمئنا در ایجاد سلامت جسم و روح بازنشستگان و پیشگیری از بروز زمینه انواع بیماری های دوران سالمندی موثر است.

بابایی گفت: با پیگیری و رایزنی که از طریق وزارت خانه انجام خواهد داد، سعی خواهد کرد موجبات استفاده بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری را از مجموعه های ورزشی آن اداره کل فراهم سازد تا بازنشستگان عزیز کشوری نیز بتوانند از امتیازات و امکانات ورزشی این مجموعه بهره مند شوند.

در خاتمه مراسم نیز لوح تقدیر ، جوایز و تندیس جشنواره ، به مدال آوران در رشته های مختلف تقدیم شد.