با هدف هم اندیشی و بررسی مشکلات انجام شد؛

نخستین نشست سرپرست جدید صندوق بازنشستگی استان ایلام با نمایندگان کانون‌های بازنشستگی برگزار شد

اولین جلسه نمایندگان کانون های بازنشستگی با سرپرست جدید صندوق بازنشستگی استان ایلام در سالن جلسات مدیریت صندوق بازنشستگی استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان ایلام؛ در این جلسه که روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۸ ساعت ۱۰ صبح برگزار شد، «علیرضا برجسته» سرپرست جدید صندوق بازنشستگی استان ضمن معرفی خود و سوابق کاری گذشته، به تشریح آخرین وضعیت بازنشستگان استان ایلام و چالش های موجود پرداخت.

در ابتدای این نشست، «یوسف صیادیان» و سپس دیگر نمایندگان کانون های بازنشستگی ضمن تبریک انتصاب شایسته مدیر جدید استان و آرزوی موفقیت برای وی، به تشریح مهمترین مطالبات و چالش های سالهای اخیر بازنشستگان استان پرداختند.

گفتنی است، بازنگری در لایحه برنامه هفتم توسعه و گنجاندن همسان سازی حقوق بازنشستگان در این لایحه توسط دولت، تعیین تکلیف فوق العاده مناطق جنگی برای بازنشستگان استان ایلام و سایر استانهای جنگی موضوع بند (ج) ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه، پرداخت معوقات بازنشستگان در سال‌های اخیر شامل معوقات ناشی از اجرای احکام متناسب‌ سازی حقوق مربوط به شش ماهه دوم سال ۹۹، مطالبات مربوط به اجرای احکام بازنشستگان بهداشت و درمان از تیرماه ۱۴۰۰ لغایت بهمن ماه ۱۴۰۱، پرداخت رفاهیات بازنشستگان موضوع ماده‌ ۸۵ قانون م.خ.ک توسط دوایر دولتی همانند شاغلین و امکان بهره مندی از هتل های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان و خانواده های آنان از جمله مطالب مطرح شده از سوی بازنشستگان حاضر در این نشست بود.

برجسته، در پایان این جلسه، ضمن مرور تک به تک موارد گفته شده و پاسخ به آن ها، به واقعیات موجود کشور و نیاز به تامین اعتبار برای اجرای برخی موارد گفته شده توسط نمایندگان کانون ها از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت.

وی همچنین گفت: به طور قطع در مسیر پیگیری مطالبات مطرح شده کوتاهی نخواهد شد و ما با برگزاری جلسات مستمر، تلاش خود و مجموعه مدیریت استان را برای بهبود و رفع چالش های حال حاضربازنشستگان عزیز بسیج خواهیم کرد.