پویش رسانه ای «توسعه برند داخلی» آغاز به کار کرد
شرکت خبری و اطلاع رسانی امیدگستر وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری «پویش رسانهای توسعه برند داخلی» را با هدف سرمایهگذاری مشترک با شرکتهای تولیدی و خدماتی اجرایی کرده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از خبرگزاری ایلنا، شرکت امیدگستر یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ آتیهصبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، «پویش رسانهای توسعه برند داخلی» را با هدف سرمایهگذاری مشترک با برندها و شرکتهای تولیدی و خدماتی تدوین و راه اندازی کرده است.
به گفته طراحان، این پویش از تولیدکنندگان و ارائهدهندگان خدمات داخل کشور از طریق سرمایهگذاری مشترک و کاهش هزینههای تبلیغات حمایت میکند و در عین حال ضمن بهوجود آوردن فضای رقابتی در بازار کسبوکار، زمینه توسعه محصولات داخلی را از طریق فضای رسانهای خلق میکند.
به همین منظور سامانه اطلاعرسانی امیدگستر، طرحی با هدف تولید و انتشار محتوای اختصاصی محصولات داخلی به مرحله اجرا گذاشته است.