برگزاری کارگاه آموزشی «ورزش و تندرستی» در کردستان

کارگاه آموزشی «ورزش و تندرستی» برای ۲۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری در شهر سنندج در استان کردستان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از خبرگزاری فارس، محمد احمدی، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان در این کارگاه که در سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد، گفت: دوره آموزشی «ورزش و تندرستی» با حضور ۲۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری استان کردستان با هدف ارتقای سلامتی و ترویج نشاط میان بازنشستگان تحت پوشش برگزار می شود و سفیر ورزش بازنشستگان و کارشناس ارشد تربیت بدنی آموزش و پرورش در این کارگاه آموزشی، سخنرانی می کنند.
وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری در نظر دارد، براساس تقویم آموزشی خود، در زمینه‌های مختلفی چون ورزش و تندرستی، فنی و حرفه‌ای، تغذیه و آلزایمر برای بازنشستگان تحت پوشش دوره‌های متنوع آموزشی برگزار کند.
احمدی یادآور شد: این صندوق همچنین از بازنشستگان کشوری که در حوزه های مرتبط، توانمندی و تخصص لازم را داشته باشند، استفاده می کند. در همین زمینه، تلاش می شود برای برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های صندوق در استان کردستان،از تخصص و توانایی‌ بازنشستگان و فرزندان آن ها استفاده شود.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با اشاره به احداث خانه امید بازنشستگان در شهر سنندج، اظهار داشت: در روزهای اخیر، جلسات متعددی با مسوولان استان برگزار شده است که امیدواریم در آینده نزدیک پروژه احداث خانه امید شهر سنندج آغاز شود.