درجریان بازدید معاون و مدیرکل فنی صندوق تاکید شد؛

آثار مثبت تفویض اختیار به مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی کشوری

«رضا فیضی نژاد» معاون و «رضا مسلمی» مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری به منظور بررسی موانع و مشکلات مدیریت های استانی با سفر به مشهد مقدس از مدیریت صندوق بازنشستگی خراسان رضوی بازدید و در جریان عملکرد این مدیریت قرار گرفتند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری در این بازدید و در جمع مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی خراسان رضوی، با قدردانی از فعالیت های کارکنان مدیریت استان در انجام امور محوله و سعی و تلاش در راستای دستیبابی به اهداف و برنامه های تدوین شده، خدمت در شهر آقا علی ابن موسی الرضا(ع) را سعادتی بزرگ خواند که می بایست همکاران این مدیریت قدر آن را بدانند و از این نعمت خدادادی نهایت بهره را برای خدمت هرچه بهتر به بازنشستگان عزیز ببرند.

فیضی نژاد همچنین تاکید کرد که حضور مدیران ارشد صندوق در استان ها، به دلیل ایجاد تعامل بیشتر با همکاران و نیز فراهم آوردن امکان گفتگوهای چهره به چهره جهت رفع موانع و مشکلات موجود در مدیریت های استانی است.

مدیرکل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری نیز توضیحاتی در حوزه های فنی، پرونده های برقراری حقوق بازنشستگی، تفویض اختیارات صورت گرفته و برخی خطاهای ایجاد شده در سامانه احکام ارائه داد.

«عفت حسینی» مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی نیز در این نشست، حضور مدیران ارشد در استان ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف را مایه دلگرمی همکاران و تسهیل در انجام امور بازنشستگان و سایر مشترکین صندوق دانست.

حسینی در ادامه اظهار داشت: تفویض اختیارات انجام شده در مدیریت های استانی که در طول این مدت نیز بی سابقه بوده است، بسیار ارزشمند و اثرگذار است و جای تقدیر و‌ تشکر دارد.

در این نشست، همکاران مدیریت استان خراسان رضوی، ضمن معرفی وظایف محوله و در حال انجام، چالش ها و پیشنهادات حوزه کاری خود را درجهت رفع آن مطرح کردند.

گفتنی است، معاون و مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری پس از این نشست، به منظور بررسی فعالیت های مربوط به تفویض اختیارات صورت گرفته در مدیریت های استانی و بررسی موانع و‌ مشکلات موجود، بازدید میدانی از سیستم های عملیاتی و امور جاری کلیه همکاران مدیریت انجام دادند و‌ چالش هایی که همکاران در عمل با آن روبه رو‌ بودند مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.