تماس ۴۰ هزار بازنشسته با مرکز پاسخگویی صندوق

بازنشستگان کشوری در شش ماه نخست سال جاری ۴۰ هزار تماس با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری داشته اند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد ۴۰ هزار و ۵۱ تماس در شش ماه نخست سال ۹۶، از سه کانال ارتباطی شامل پیام صوتی، انتقال داخلی و درخواست وب توسط مرکز پاسخگویی صندوق دریافت و پاسخ داده شده است.
از این تعداد تماس، یک هزار و ۲۵۴ پیام صوتی، ۳۵ هزار و ۵۶ انتقال داخلی و سه هزار و ۷۴۱ درخواست از طریق وب بوده است.
تماس های بازنشستگان با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری بیشتر برای اطلاع از بیمه تکمیلی، تورهای گردشگری سیاحتی و زیارتی، ارتباط با کارشناسان، انتقادات و پیشنهادات، شکایات و سوالات عمومی انجام شده است.
مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری، موجب ایجاد رابطه دو سویه مطلوب و صرفه جویی های مالی و زمانی برای بازنشستگان و کاهش تردد آنان به صندوق بازنشستگی کشوری و مدیریت های استانی شده و پاسخگویی بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب را نیز به همراه داشته است.
بازنشستگان کشوری برای دریافت پاسخ سوالات خود، از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان ها با شماره گیری کد ۰۲۱ می توانند با مرکز یا سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ ارتباط برقرار کنند.