بازدید اسلامیان از نمایشگاه مطبوعات

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با خبرنگاران و اصحاب رسانه به گفت و گو پرداخت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان صبح روز سه شنبه ۹ آبان ماه در بیست سومین نمایشگاه مطبوعات حضور یافت و با خبرنگاران و اصحاب رسانه پیرامون مسائل مرتبط با صندوق بازنشستگی کشوری گفت و گو کرد.
اسلامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا با اشاره به اینکه ثبت‌نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از ۲۲ مهرماه آغاز و تا ۲۱ آبان ادامه خواهد داشت، گفت: پس از پایان این مهلت و تا پایان آبان، قرعه‌کشی برای اعطای مرحله به مرحله ۳۰۰ هزار وام انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال ۹۲، ۳۲ هزار وام دو میلیون تومانی به بازنشستگان این صندوق اعطاء شده بود، اظهار داشت: طی سه سال اخیر، این میزان افزایش یافته و اکنون به ۳۰۰ هزار وام ۴ میلیون تومانی رسیده است.
اسلامیان همچنین با حضور در غرفه خبرگزاری خانه ملت، در مناظره با دو تن از اعضای کمیسیون های اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به خبرگزاری پانا نیز گفت: منتظر تصویب بودجه ۹۷ هستیم تا رایزنی برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری را آغاز کنیم.
اسلامیان همچنین در غرفه خبرگزاری مهر، ایلنا و روزنامه عصر اقتصاد نیز حاضر شد و به پرسش های خبرنگاران این رسانه ها پاسخ گفت.