سالنامه آماری صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد

سالنامه آماری صندوق بازنشستگی کشوری از سوی دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم ها در ۱۰۵ صفحه، پاییز امسال برای دومین بار از زمان تاسیس این صندوق تاکنون، منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این نشریه با رده بندی دیویی ۳۳۱/ ۲۵۲ در کتابخانه ملی و با شماره ۴۵۲۰۶۰۱۷ منتشر و در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان قرار گرفته است.
سالنامه آماری صندوق بازنشستگی کشوری مربوط به سال ۱۳۹۵ است و در قالب ۵۷ جدول و ۳۷ نمودار و گراف آماری به عنوان اطلاعات پایه منتشر شده تا برنامه ریزان و پژوهشگران بتوانند از آن بهره برداری کنند تا منجر به تصمیم گیری های عقلانی و ارائه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان کشوری شود.
این سالنامه، بر اساس خلاصه ای از تعاریف و مفاهیم به منظور آگاهی استفاده کنندگان دربخش های بیمه ای، رفاهی، حمایتی، منابع انسانس، مالی و اقتصادی تنظیم شده است.
صندوق بازنشستگی کشوری ماموریت دارد برای ارائه و گسترش خدمات بیمه ای بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت در چارچوب قوانین، با اهتمام به افزایش مشترکین وگسترش فعالیت های بیمه ای مثل بیمه عمر، حوادث و تکمیلی درمان فعالیت کند؛ از این رو، با ۳۷ مدیریت و نمایندگی در استان تهران و سایر استان ها به انجام فعالیت های بیمه اجتماعی در امور بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت مشمولین مقررات بازنشستگی دولتی با رویکرد توجه به تسهیل و تسریع انجام امور می پردازد.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی