۲۷ آبان آخرین مهلت مراجعه به نمایندگی های ایران خودرو

بازنشستگان برنده قرعه کشی مرحله اول خرید خودروهای قسطی، از ۱۵ آبان ماه به مدت ۱۲ روز می توانند پس از دریافت «پرینت معرفی نامه» از سایت صندوق بازنشستگی کشوری و در دست داشتن «کارت ملی»، به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با هماهنگی های انجام شده با شرکت ایران خودرو برای واگذاری ۲ هزار دستگاه خودروی قسطی به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، متقاضیانی که برنده قرعه کشی شده و برای آن ها پیامک ارسال شده بود، می توانند از روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه تا ۲۷ آبان ماه با در دست داشتن پرینت معرفی نامه خود از سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir و کارت ملی به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه و مراحل بعدی خرید خودروی قسطی را تکمیل کنند.
چنانچه به هر دلیلی برندگان قرعه کشی از ثبت نام نزد نمایندگی های مُجاز ایران خودرو منصرف شوند، در پایان مُهلت تعیین شده به تعداد اشخاص انصرافی، فرصت ثبت نام در اختیار اولویت های بعدی از همان استان یعنی برندگان بعدی قرعه کشی قرار داده می شود.
بازنشستگان کشوری که برنده قرعه کشی خرید خودروی قسطی شده اند، می توانند از طریق تلفن های ۸۸۵۴۰۱۴۶ و ۸۸۵۴۰۱۴۷ پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.