با محور ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه درمان؛

نشست هم‌اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی با روسای کانون‌ها و برخی از فعالان صنفی استان کرمانشاه برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان، روسای کانونها و برخی از فعالان صنفی بازنشستگان با رئیس شرکت آتیه سازان حافظ استان کرمانشاه  با محور ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، این نشست با محور ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه جبران هزینه خسارت درمان و افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد روز یکشنبه نوزدهم آذرماه ۱۴۰۲ در محل مدیریت کرمانشاه برگزار شد.

“کاظم نجفی نیا” مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت تکریم بازنشستگان به هنگام مراجعه به شعب و نمایندگی های شرکت آتیه سازان، خواستار پیگیری برای افزایش مراکز طرف قرارداد شرکت آتیه سازان در استان شد.

وی از مدیر شرکت آتیه سازان حافظ خواست در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه بازنشستگان نسبت به معرفی مراکز درمانی دولتی و خصوصی که از انعقاد قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ و ارائه خدمات به بازنشستگان عزیز خودداری می کنند جهت انعکاس به استانداری و دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراجع ذیربط اقدام نماید.

نجفی نیا در این نشست ضمن تاکید بر حفظ و کرامت بازنشستگان گفت: فرهیختگان گرامی ما ۳۰ سال از بهترین دوران عمر خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذاشتند و ما وظیفه خود می دانیم در جهت ارائه خدمات مطلوب به ویژه با افزایش قرارداد با مراکز درمانی مناسب گام برداشته و خدماتی شایسته و در خور این عزیزان ارائه کنیم.

در این نشست روسای کانونها و  نمایندگان انجمن صنفی بازنشستگان از خدمات شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بعلت عدم انعقاد قرارداد با مراکز درمانی خصوصی اعلام نارضایتی کردند و از مدیر شرکت خواستار انعقاد قرارداد با مراکز خصوصی در اسرع وقت شدند.

همچنین در این نشست نمایندگان بازنشستگان خواستار انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان بصورت سرانه ای و پرداخت هزینه های درمان طبق فاکتور و براساس هزینه کرد بیمار با کسر فرانشیز بودند.

در پایان این جلسه اهم موضوعات مطرح شده مصوب و مقرر شد شرکت آتیه سازان حافظ اقدامات لازم را جهت ایجاد رضایتمندی در جامعه شریف بازنشستگان در حوزه جبران هزینه خسارت درمان در دستور کار قرار داده و صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان بازنشستگان نیز پشتیبانی لازم را انجام دهند.