کفش ملی می تواند لوکوموتیو صادرات ایران باشد

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: نام کفش ملی به سبب اعتباری که در منطقه دارد می تواند علاوه بر صادرات کفش، لوکوموتیوی برای معرفی سایر محصولات ایرانی به منطقه و بازارهای جهانی باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتیه صبا محمد شریعتمداری در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی توانمندی-های صادراتی ایران با اشاره به حضور کفش ملی در نمایشگاه های معتبر جهانی، گفت: نام های ماندگاری مانند کفش ملی اگر مجددا احیا شوند با توجه به اینکه در منطقه کاملا شناخته شده هستند می توانند کمک بسیار بزرگی برای توسعه صادرات ایران باشند.
شریعتمداری همچنین گفت: در دوره ای که برندهایی چون کفش ملی فعالیت صنعتی داشتند، بسیاری از کشورهای پیشرفته امروز، در حوزه های صنعتی عقب بودند؛ امروز هم در بسیاری زمینه های صنعتی، ایران پیشتاز صنعت منطقه است.
وی اظهارداشت: برندهای نام آشنایی چون کفش ملی که در بازارهای جهانی شناخته شده اند، نه تنها برای صادرات کفش که می توانند برای صادرات کالاهای دیگر ایرانی به صورت پیشران عمل کنند. کفش ملی به سبب اعتباری که در منطقه دارد می تواند علاوه بر صادرات کفش، لوکوموتیوی برای معرفی سایر محصولات ایرانی به منطقه و بازارهای جهانی باشد.
شریعتمداری تاکید کرد: کفش ملی نامی است ماندگار که می تواند دوباره بر تارک اقتصاد ایران بدرخشد.