تعامل و همراهی دو جانبه صندوق و بازنشستگان در استان کرمانشاه

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه تاکید کرد: صندوق بازنشستگی کشوری همواره در کنار بازنشستگان قرار داشته و این همراهی و تعامل دو جانبه همچنان ادامه خواهد داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جلیل رحیمی صدر، در نشست مشترک سفیران هشتگانه که در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست انتقال تجربه های بازنشستگان و سفیران بازنشستگی است، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری همواره در کنار بازنشستگان قرار داشته و این همراهی و تعامل دو جانبه همچنان ادامه خواهد داشت.
رحیمی از برگزاری همایش پیشگیری از آلزایمر برای بازنشستگان استان کرمانشاه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه یکی از کارگروه های سفیران هشتگانه، مربوط به بیماری آلزایمر است، در آینده نزدیک همایش پیشگیری از آلزایمر در استان برگزار می شود که امیداوریم با استقبال بازنشستگان مواجه شود.
وی مهم ترین هدف و رسالت صندوق بازنشستگی کشوری را ایجاد نشاط و پویایی در میان بازنشستگان عنوان و تصریح کرد: این صندوق در زمینه ایجاد نشاط و پویایی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی گام های ارزشمندی برداشته است که پیمودن این مسیر به طور قطع با همراهی و حمایت بازنشستگان اثربخش خواهد بود.
رحیمی از بازنشستگان صاحب نفوذ و اثرگذار در استان کرمانشاه خواست تا مسوولان این استان را برای کمک به اجرای برنامه های صندوق و در جهت تحقق خواست بازنشستگان فعال کنند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه، یادآور شد: وام ۴ میلیون تومانی ویژه بازنشستگان کشوری در کرمانشاه هم‌زمان با سایر استان‌ها به بیش از ۸ هزار نفر از بازنشستگان این استان پس از قرعه کشی، پرداخت می شود.

خبرنگار: رابط روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه