به منظور تعامل بیشتر با بازنشستگان انجام شد؛

حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی (سامد)

مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی  با حضور در محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت)، پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی بازنشستگان و موظفین استان شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ؛ در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با بازنشستگان  و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنها ،  صدیقه حسامی با حضور در سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) در واحد مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از ساعت  ۹ و نیم تا ۱۱ صبح از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات مردمی بازنشستگان به‌ صورت مستقیم پاسخ داد.

پیگیری نتایج و نحوه پرداخت وام ضروری ، پرداخت معوقات ناشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگی ، گردشگری ، صدور کارت شناسایی بازنشستگان ، ارتقا سطح خدمات بیمه تکمیلی درمان ، رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آموزش و پرورش از جمله پر تکرارترین مواردی بود که در این ارتباط دو سویه مطرح گردید .

لازم به ذکر است: این سامانه در راستای تسهیل ارتباط مستقیم بین مردم و دولت طراحی شده و هر هفته یکی از مدیران دستگاه های دولتی در این سامانه به منظور پاسخگویی به مشکلات مردمی حضور خواهد یافت.