با سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی به استان خراسان رضوی؛

نشست صمیمی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با رؤسای کانون های بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی برگزار شد

نشست صمیمی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با رؤسای کانون های بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی ، با سفر «مهدی مسکنی» مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان خراسان رضوی جلسه هم اندیشی با رؤسای کانون های بازنشستگان استان خراسان رضوی برگزار شد.

مسکنی، در این نشست صمیمی ضمن شنیدن مطالب و نقطه نظرات رؤسای کانون های بازنشستگی استان که در سه حوزه معیشت ، درمان و رفاه بازنشستگان جمع بندی می شد، خدمت به جامعه هدف را از مهمترین اهداف صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد.

مسکنی همچنین تصریح کرد: از زمان قبول مسئولیت به جد پیگیر مطالبات بازنشستگان عزیز هستیم و جلسات مختلفی نیز پیرامون موضوع متناسب سازی ، بیمه تکمیلی و سایر موارد تشکیل شده است.

در ادامه جلسه هریک از رؤسای کانون ها مسائل و مشکلات حوزه مشترک و اختصاصی کانون خود از جمله متناسب سازی حقوق بازنشستگان ، بیمه تکمیلی درمان ،کسور دستگاه های اجرایی، تورهای مسافرتی ، کارت منزلت ، طرح حامی ( افق کورش ) ، بیمه عمر و حوادث و …. را مطرح و درخواست رسیدگی و حل مشکلات موجود را داشتند.

پس از برگزاری جلسه با کانونها ، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در محل کار همکاران مدیریت استان ضمن گفتگو و‌ملاقات چهره به چهره با ایشان ، برای آنها آرزوی موفقت و توفیق روز افزون نمود.

در پایان نیز حسینی مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی ضمن تشکر از مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و همراهان ، حضور ارزشمند ایشان در استان و برگزاری جلسات و ملاقات هایی از این دست را پیرامون رسیدگی به مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف ، مایه دلگرمی فرهیختگان ، بازنشستگان و همکاران استان دانست.