ایرانول ۵۰ درصد خام فروشی خود را کاهش داد

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش بیش از ۵۰ درصدی سود خالص و کاهش ۵۰ درصدی خام فروشی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، عیسی اسحاقی، افزود: شرکت نفت ایرانول طی سه سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده موفق به ثبت رکورد های مختلفی از جمله میزان سود، تولید، فروش، صادرات به ویژه صادرات محصولات نهایی و افزایش سهم بازار شده است.
وی ادامه داد: طی سه سال گذشته سهم بازار ایرانول از ۱۹ به حدود ۲۶ درصد افزایش یافته است.
اسحاقی اظهار داشت: توانستیم با افزایش سهم بازار، افزایش صادرات محصول نهایی و کاهش ۵۰ درصدی خام فروشی و کاهش مطالبات، سود خالص شرکت را در شش ماهه اول بیش از ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه با اجرای برنامه های استراتژیک ، شرکت ایرانول در تمامی زمینه ها با پیشرفت چشمگیری مواجه شده که با تدوین استراتژی ۱۴۰۴ تلاش می کنیم «ایرانول» در سطح کشور و منطقه یک شرکت برتر در تمامی حوزه ها باشد.
اسحاقی با اشاره به اینکه تا سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ پروژه تدوین و برنامه ریزی شده است، گفت: نتیجه اجرای این پروژه ها، رشد سود، افزایش سهم بازار و کاهش هزینه ها است.
وی یادآور شد: بهره برداری از تولید روغن موتور الوند پس از ۳۶ سال، راه اندازی برج خنک کننده در پالایشگاه آبادان در سال جاری و آماده بهره برداری شدن پروژه پایانه صادراتی ایرانول در بندر ماهشهر با ظرفیت ۲۵ هزار تن از پروژه های مهم این شرکت در سال ۹۶ است.