ارسال کمک های بازنشستگان کردستان به مناطق زلزله زده

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان از ارسال اولین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه بازنشستگان کشوری این استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ،محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن ابراز همدردی بازنشستگان کشوری استان کردستان با آسیب‌دیدگان زلزله، اظهارداشت: روز جمعه اولین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه، توسط جامعه بازنشستگان کشوری استان کردستان جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.
وی در ادامه یادآور شد: این کمک‌ها توسط همکاران این مدیریت و جمعی از کانون‌های بازنشستگی اداره‌کل آموزش و پرورش، آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت پست به صورت خودجوش و خیرخواهانه جمع‌آوری شد.
احمدی، ارزش این کمک‌ها را بیش از ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این محموله اهدایی در قالب اقلام مورد نیاز از جمله چادر، پتو، لباس گرم، پوشاک بچه، نایلون ضخیم رولی و متری، آب معدنی، کنسرو، زیرانداز، فرش و چراغ والور بارگیری و به سمت مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.