همزمان با اولین اجلاسیه مشاوران ایثارگران دستگاههای اجرایی استان مرکزی

میز خدمت ویژه بازنشستگان ایثارگر استان مرکزی برپا گردید

 در راستای حل مشکلات بازنشستگان ایثارگر میز خدمت، جلسه پرسش و پاسخ و دیدار چهره به چهره مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی در خانه امید اراک برگزار گردید .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ، مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی بیست و هشتم آذر ماه سال جاری با حضور در خانه امید بازنشستگان اراک به سوالات و درخواست های بازنشستگان معزز ایثارگر پاسخ داد.

صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی با اشاره به برگزاری اولین اجلاسیه مشاوران ایثارگران وزرا و دستگاههای اجرایی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ آذر ماه در استان مرکزی ، از برپایی میز خدمت ویژه بازنشستگان ایثارگر خبر داد.

وی اشاره نمود از جمله مواردی که از سوی ایثارگران معزز در این دیدار مطرح گردید تسریع در صدور کارت هوشمند ایثار، برخورداری رزمندگان از مزایای ایثارگری همچون استخدام فرزندان و دریافت تسهیلات مالی ، تائید وضعیت جانبازی به منظور برخورداری از خدمات تکمیلی درمان به منظور پوشش هزینه های درمانی ایثارگران بود که مقرر گردید درخواست های مطروحه  به مراجع ذی صلاح مربوطه منعکس تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است این جلسه با هدف طرح مسائل ، مشکلات و درخواست های جامعه معزز بازنشستگان ایثارگر ، در راستای حل مشکلات این عزیزان و کسب رضایت این عزیزان در ساختمان خانه امید اراک برگزار گردید .