اطلاعیه شماره ۵ فروش قسطی خودرو

شرکت واسپاری آتیه صبا در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل توقف ثبت نام طرح فروش خودری قسطی به بازنشستگان کشوری، در روزهای گذشته از سوی شرکت ایران خودرو، مهلت جدید ثبت نام از ۴ آذرماه به مدت ۱۰ روز مجدداً تمدید شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، از آنجایی که چند روز پایانی مهلت ثبت نام خودروی قسطی در مرحله اول، برای تمامی ۲ هزار نفر از بازنشستگان برنده قرعه کشی امکان ثبت نام فراهم نشده و از سوی شرکت ایران خودرو، فرآیند ثبت نام متوقف شده بود، با هماهنگی های انجام شده، مهلت زمانی ۴ تا ۱۴ آذرماه ۹۶ مجددا برای برندگان قرعه کشی تمدید شده است.
– مرحله دوم ثبت نام برندگان قرعه کشی خودرو از روز شنبه ۴ آذرماه ۹۶ آغاز و در پایان روز سه شنبه ۱۴ آذرماه ۹۶ خاتمه می یابد.
– در این مرحله، امکان ثبت نام برای ۴ هزار نفری که نام آن ها در مراسم قرعه کشی به عنوان برنده مشخص شده بود، فراهم شده تا از صبح روز شنبه ۴ آذرماه ۹۶ نسبت به دریافت معرفی نامه سیستمی از وب سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اقدام و سپس مجاز به مراجعه به نمایندگی های ایران خودرو جهت ثبت نام برای یکی از خودروهای تعیین شده خواهند بود.
– با توجه به محدودیت تعداد خودروهای قابل واگذاری در این مرحله، به محضِ تکمیل ظرفیت، ثبت نام از متقاضیان متوقف و از ثبت نام متقاضیانی که فرآیند خرید آن ها نیز تکمیل نشده باشد خودداری خواهد شد. لذا به متقاضیان توصیه اکید می شود که با باز شدن سامانه ثبت نام در روزهای نخست نسبت به تهیه معرفی نامه از وب سایت صندوق بازنشستگی کشوری و تکمیل فرآیند ثبت نام نزد نمایندگی های ایران خودرو اقدام کنند.