صورت وضعیت پرتفوی «وصندوق» اعلام شد

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۶ را با سرمایه ۲۷ هزار میلیارد ریال منتشر کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این شرکت در ابتدای دوره یک‌ماهه منتهی به پایان آبان‌ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴هزار و ۹۵۸ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال و ارزش بازار ۳۹ هزار و ۶۲۵ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
علاوه بر این، بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت در دوره یک‌ماهه یاد شده ۱۲۴ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال افزایش یافت و به رقم ۱۵هزار و ۸۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار این شرکت نیز طی همین دوره ۲هزار و ۸۵۱ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال کاهش یافت و در پایان دوره معادل ۴۲ هزار و ۴۷۶ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال محاسبه شد. این در حالی است که در دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۹۶ سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این محل یک‌میلیون ریال سود کسب کرد.
شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با نماد بورسی «وصندوق» در دوره یک‌ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴۵ و ۳۷۳ میلیون ریال خریداری کرده است.