تخریب دهکده آب‌درمانی محلات موجب نارضایتی شدید بازنشستگان می شود

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به صدور حکم تخریب مجموعه دهکده آب‌درمانی محلات ویژه بازنشستگان کل کشور گفت: این حکم، که ظاهراً طی چند روز آینده اجرا خواهد شد، موجی از نارضایتی در میان بازنشستگان ایجاد می‌کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به صدور حکم تخریب دهکده آب درمانی محلات از سوی مقام قضایی،‌گفت: این حکم به واسطه اختلاف میان صندوق بازنشستگی کشوری با یک فرد حقیقی صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود توافقی که میان این فرد حقیقی و صندوق بازنشستگی کشوری در ماه های اخیر صورت گرفت، ولی قوه قضاییه دستور به تخریب این دهکده تفریحی داده است.
سلیمی با ذکر اینکه چندین هزار نفر از بازنشستگان از این مجموعه تفریحی درمانی استفاده می‌کنند، گفت: با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی در این باره مکاتبه داشته‌ام، اما امروز به نظر می‌رسد که صندوق بازنشستگی کشوری باید به صورت فوری به این موضوع ورود کند، چراکه ظاهراً قرار است طی چند روز آینده حکم تخریب این مجموعه درمانی اجرا شود.
وی با تاکید بر اینکه تخریب این مجموعه موجی از نارضایتی در میان نه تنها ساکنین استان مرکزی بلکه بازنشستگان کل کشور ایجاد خواهد کرد، گفت: متاسفانه در کنار این موضوع، سرچشمه محلات نیز به دلیل دستکاری‌های غیراصولی تبدیل به «چاه» شده است.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون اراده‌ای قوی از طرف وزارت نیرو و سایر کارشناسان در این زمینه دیده نشده است و سرنوشت این سرچشمه که مجموعه‌ای ملی است در ابهام قرار دارد.
سلیمی از دستگاه‌های دولتی مربوطه خواست که هر چه سریعتر برای جلوگیری از تخریب مجموعه آب درمانی محلات و سرچشمه آن اقدام کنند.