با حضور اعضای کارگروه استانی؛

نشست “کارگروه توسعه مدیریت” صندوق بازنشستگی مدیریت استان خوزستان برگزار شد

جلسه “کارگروه توسعه مدیریت” صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان در محل دفتر مدیر صندوق استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، جلسه “کارگروه توسعه مدیریت” صندوق بازنشستگی استان خوزستان با حضور «آرش رشادتمند» مدیر استان، پور رفیعی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان و سایر اعضا در روز یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ برگزار شد.

در ابتدای جلسه رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی استان ضمن تشریح ساختار صندوق و اقدامات صورت گرفته در استان خواستار توجه ویژه سازمان اداری و استخدامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به صندوق بازنشستگی در ارزیابی های مختلف جهت انعکاس هرچه بهتر خدمات و زحمات صورت گرفته همکاران خدوم صندوق شد.

در این جلسه پور رفیعی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ضمن اعلام رضایت از عملکرد صندوق در سال جاری بر توجه ویژه به صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به محدودیت های مختلف آن و احقاق حقوق صندوق در ارزیابی های مختلف تاکید کرد.

در پایان، اعضای کارگروه توسعه مدیریت ضمن مرور مصوبات کارگروه قبل و نتایج حاصله، پس از بررسی و بحث و تبادل نظر، برنامه های جدید را مصوب و مقرر شد پیگیری لازم جهت اجرایی نمودن مصوبات، صورت گرفته و در جلسه آتی کارگروه توسعه مدیریت صندوق استان نتایج حاصله مورد بررسی قرار گیرد.