اعطای سهام به بازنشستگان اعزامی جنگ جهاد

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور ایثارگران اعلام کرد: به بازنشستگانی که بیش از ۶ ماه سابقه پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد را دارند، سهام اعطا می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهدی گلی مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور ایثارگران گفت: با توافقات صورت گرفته، سهام تعدادی از شرکت های موسسات وزارت جهاد کشاورزی به ایثارگران اعزامی از طرف پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد واگذار می شود.
وی ادامه داد: بر این اساس کلیه بازنشستگان کشوری که سابقه ایثارگری بیش از ۶ ماه از پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد را دارند، شامل این طرح شده و می توانند از سهام این شرکت ها استفاده کنند.
گلی اضافه کرد: واجدین شرایط می توانند با مراجعه به سایت های اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی به نشانی isaarojahad.maj.ir، کانون سنگرسازان بی سنگر به نشانی Sangarsazan.ir و شرکت تلاشگران اقتصاد پایدار (شرکت ایثارگران) به آدرس Talashgaran.co ضمن اطلاع از شرایط اعطای سهام این شرکت ها، ثبت نام کنند.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ایثارگران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۹-۷۷۶۸۳۲۸۸ اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، ۶۶۵۰۷۵۲۰ و ۶۶۵۰۱۴۹۵ کانون سنگرسازان بی سنگر و ۸۸۵۵۱۵۳۸ و ۸۸۵۵۱۵۳۷ شرکت تلاشگران اقتصاد پایدار (شرکت ایثارگران) تماس بگیرند.