پیام تسلیت صادقی فر به مناسبت درگذشت پدر علم عفونی ایران

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در پی درگذشت پروفسور «علیرضا یلدا» بازنشسته نخبه این صندوق در سال ۱۳۹۰ و پدر علم عفونی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم صادقی فر، در پیامی، ضمن تجلیل جایگاه رفیع دکتر «علیرضا یلدا» درگذشت این معلم اخلاق و پدر علم عفونی را به خانواده وی، جامعه پزشکی و بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تسایت گفت.
در متن تسلیت سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری آمده است:

«کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ»
در تاریخ پرافتخار پزشکی معاصر زنده یاد پروفسور علیرضا یلدا استاد پیشکسوت علم پزشکی و پایه گذار دانش بیماری های عفونی در کشور کارهای بزرگی را به یادگار گذاشته و به عنوان استادی یگانه و فرهیخته، پزشکی وارسته و دانشمندی توانمند خدمات برجسته ای را به مردم ایران ارائه کرد و دانشجویان زیادی را برای خدمت به سلامت جامعه پرورش داد.
اینجانب درگذشت استاد برجسته علم پزشکی و یکی از بازنشستگان نمونه کشوری در سال ۱۳۹۰ پروفسور «علیرضا یلدا» را به جامعه علمی و بازنشستگان کشوری از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح آن عالم بزرگ و معلم اخلاق جایگاهی رفیع در ملکوت اعلی خواستارم و برای خانواده و بازماندگان شکیبایی و سلامتی از درگاه خداوند رئوف آرزو می نمایم.

ابراهیم صادقی فر
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری