بازدید نماینده مردم اهواز از فولاد اکسین

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در بازدید از شرکت فولاد اکسین گفت: در حوزه فنی و صنعتی افراد متخصص باید جمع شوند و تصمیم اصلی را بگیرند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، همایون یوسفی در بازدید از کارخانه فوالد اکسین خوزستان و در نشستی با حضور مدیرعامل این شرکت ضمن تقدیر از تلاش های یکسال اخیر، اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته ورود سیاسیون و افراد ذی نفوذ گریبانگیر صنعت خوزستان بوده که مشکلات بزرگی را برای این صنعت بوجود آورده است.
وی افزود: در حوزه فنی باید نیروهای متخصص جمع شوند و تصمیم اصلی را بگیرند و افراد سیاسی نباید باری برای این شرکت ایجاد کنند.
یوسفی با اشاره به نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر صنایع زیر مجموعه، تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه علی ربیعی به مسائل خوزستان، این امکان وجود دارد که از ارتباط مثبت میان نمایندگان استان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات استفاده شود.
عبدالرضا محمود پور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین نیز در این نشست به ویژگی های منحصر به فرد این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان دارای نیروی انسانی جوان و مجهز به فناوری جدید است و از شرکت های منحصر به فرد نورد در دنیا و خاورمیانه محسوب می شود.
محمودپور با اشاره به ضرورت تعامل مثبت شرکت های نوردی با شرکت های فولاد ساز به ویژه فولاد خوزستان، گفت: این تعاملات باعث تقویت زنجیره ارزش محصولات فولادی خوزستان می شود.
وی در ادامه افزود: درسال گذشته دستاوردهای خوبی نصیب این شرکت شد که می توان به خروج از شمول ماده ۱۴۱، صدور احکام برخی پرونده های قضایی به نفع شرکت، تولید محصولات خاص مانند ضد سایش با نام هارد اکسین و تولید ورق های api اشاره کرد.