با هدف بررسی عملکرد صورت گرفت؛

بازدید معاون فنی و مدیران کل فنی و درآمد و هزینه صندوق بازنشستگی از مدیریت استان چهارمحال و بختیاری

رضا فیضی نژاد معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری و هیات همراه به منظور بررسی موانع و مشکلات مدیریت های استانی با سفر به شهرکرد از مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری چهارمحال و بختیاری بازدید و در جریان عملکرد این مدیریت قرار گرفتند.

 

به گزارش  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان چهارمحال و بختیاری، معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری در این بازدید و در جمع مدیر و کارکنان این مجموعه با قدردانی از فعالیت های کارکنان مدیریت استان در انجام امور محوله و سعی و تلاش در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های تدوین شده ایجاد رضایت و خدمت به بازنشستگان را از اولویت های اصلی صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد.

فیضی نژاد گفت: اجرا و صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ که در تاریخ صد ساله صندوق انجام شده، از کارهای بی نظیری بوده که نتیجه همکاری و تلاش همکاران در صندوق و شرکت بهور بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه در مجموع ۵۰ هزار و ۴۷۷ نفر مشمول دریافت معوقه رتبه بندی شده اند، گفت: این تعداد به صورت میانگین ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ناشی از معوقه متناسب سازی در طول اجرای این قانون یعنی از ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ دریافت می کنند و صندوق بازنشستگی کشوری بطور میانگین بابت معوقه سه ماهه مهر و آبان و آذر ۱۴۰۲ مبلغی معادل ۶ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان به حساب این تعداد از مشمولان واریز کرده است.

به گفته وی، این عدد میانگین بوده و ممکن است افرادی کمتر یا بیشتر از این عدد دریافت کرده باشند.

فیضی نژاد همچنین تاکید کرد: این پرداخت ها تا پایان سال به صورت ماهانه و تا تکمیل و تسویه کامل معوقات عزیزان مشمول با تامین اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد یافت.

مدیر کل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این بازدید توضیحاتی در حوزه های فنی، پرونده های برقراری حقوق بازنشستگی، تفویض اختیارات انجام شده و برخی خطاهای ایجاد شده در سامانه احکام ارائه داد.

همچنین سرپرست اداره کل درآمد و هزینه صندوق بازنشستگی نیز بیان داشت: سیستم شاغلین تحت وب صندوق در حال تغییر و تحول است و لذا همکاران استانی می توانند پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر شدن این سیستم به این اداره کل ارائه دهند.

در پایان منوچهر صفرپور مدیر صندوق بازنشستگی استان نیز در این نشست حضور مدیران ارشد در استان و رسیدگی به مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف را باعث تسهیل در انجام امور بازنشستگان و سایر مشترکین صندوق دانست.