مدیرعامل جدید لوله اهواز مشخص شد

عضو هیات مدیره شرکت نورد و لوله اهواز گفت: براساس تصمیم مجمع عمومی شرکت اعضای هیات مدیره تغییر کرد و امیر مهریزی به عنوان مدیرعامل جدید و عضو هیات مدیره منصوب شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بهنقل از روابط عمومی شرکت نورد و لوله اهواز، مجتبی کیان پیشه اعلام کرد: براساس تصمیم مجمع عمومی شرکت نورد و لوله اهواز ترکیب هیات مدیره این شرکت تغییر کرده است. براین اساس، یاسر ضیائی شیر کلائی به عنوان رئیس هیات مدیره، امیر مهریزی مدیرعامل و عضو هیات مدیره، سعید شیرانی نایب رئیس هیات مدیره و مجتبی کیان پیشه به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شدند.
عضو هیات مدیره شرکت نورد و لوله اهواز یادآور شد: این شرکت در سال ۴۶ به منظور تولید کلاف و ورق گرم فولادی؛ لوله های گاز و گالوانیزه و پروفیل تاسیس شده است و در سال ۱۳۵۰ مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون نیز با بالاترین استانداردهای بین المللی محصولات خود را در بازار عرضه می کند.
وی با بیان اینکه در ترکیب سهام داران شرکت نورد و لوله اهواز، صندوق بازنشستگی کشوری و بخش خصوصی حضور دارند، گفت: فعالیت این شرکت بر روی تابلو بورس قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه مهریزی از فعالان صنعت فولاد کشور است، اظهار داشت: اصلاح ساختار مالی شرکت، استفاده از حداکثر ظرفیت برای تولید حداکثری و نوسازی تجهیزات از اهداف هیات مدیره جدید شرکت است.
کیان پیشه یاد آور شد: ضیائی شیرکلائی نیز که سابقه حضور در هیات مدیره ذوب آهن اصفهان و شرکت های پتروشیمی و گازی کشور را داشته به عنوان رئیس هیات مدیره جدید شرکت نورد و لوله اهواز انتخاب شده است.