در نشست با مدیر و کارکنان مدیریت اصفهان؛

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری بر تسریع در صدور احکام بازنشستگان در مدیریت‌های استانی تاکید کرد

باحضور معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرکل فنی و درآمد و هزینه و معاون حوزه نرم افزار شرکت بهور، نشست هم اندیشی در راستای صدور احکام بازنشستگان آموزش و پرورش سال جاری روز پنجشنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۲ با مدیر و کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی استان اصفهان برگزار و بر تسریع صدور احکام بازنشستگان اموزش و پرورش ۱۴۰۲ تاکید شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان اصفهان، «رضا فیضی نژاد» معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست با بررسی فرایند کار و اقدامات انجام شده به منظور تسریع در صدور احکام بازنشستگان امسال، بر استفاده از ظرفیت های بیشتر برای صدور احکام بازنشستگی این عزیزان تا ۱۵ دی ماه تاکید کرد.

در این نشست همچنین برای دستیابی به این هدف، با حضور مسئولین اداره کل فنی، درآمد و هزینه و شرکت بهور و مجموعه مدیریت استان، ابهامات و امکانات لازم و روش های صدور احکام چاره اندیشی شد.

گفتنی است، تاکنون ۷۳ درصد معادل ۳۴۰۰ مورد از احکام بازنشستگان استان اصفهان با تلاش و همت کارکنان صندوق بازنشستگی استان اصفهان صادر و حقوق آنان طی ماه های گذشته پرداخت شده است.

این حجم از پرونده های برقراری حقوق بازنشستگی در یک تاریخ مشخص در بین صندوق های بیمه ای، صرفا اختصاص به صندوق بازنشستگی کشوری داشته که این مهم با همت صندوق و کارکنان صندوق بازنشستگی استان با درصد بالایی تحقق یافته است.