همه دار و ندارم برای مدرسه سازی است

بانوی بازنشسته خیر صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: مدرسه‌سازی باقیات‌الصالحات است و من با گذشتن از مال خود تمام تلاش خودم را برای پیشرفت آینده سازان ایران می کنم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «سیمین عذار اسدی آذر» با بیان اینکه مدرسه‌سازی باقیات‌الصالحات است، گفت: من با گذشتن از مال خود برای پیشرفت آینده سازان ایران تمام تلاش خودم را می کنم؛ کار خیر حس مطلوب بودن را به من می دهد.
اسدی آذر ادامه داد: با کار خیر، احساس سبک بالی و روحانیت می کنم و به همین دلیل هرچه دارم در راه علم و دانش و مدرسه سازی، خیر می کنم. هرگاه کار خیر می کنم شادابی دوچندانی در من ایجاد می شود؛ چراکه شادی مردم و رضایت آنان را می بینم.
وی یادآور شد: در استان آذربایجان غربی ساخت یک باب مدرسه شش کلاسه، یک مدرسه ۱۰ کلاسه و یک باب درمانگاه و همچنین آغاز عملیات اجرایی ساخت یک دبیرستان را در راه خیر انجام دادم.
اسدی آذر با بیان اینکه آموزش و درس خواندن بچه ها را دوست دارم، افزود: با اینکه خودم از لحاظ جسمانی توان راه رفتن ندارم، اما به دنبال کار خیر می روم و سرمایه ام را در راه خیر هزینه می کنم؛ از افرادی که توان مالی دارند نیز می خواهم در راه توسعه آموزشی کشور با ساختن مدرسه گام بردارند که با این کار قطعاً خودشان نیز رضایت خاطر پیدا می کنند.
وی در ادامه شعری خواند و گفت: کسانی که دارند ایمان به او/ نمایند همواره کاری نکو/ بر آنهاست آمرزش از کردگار/ که اجری بزرگ است اندر شمار.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکس: سید رضا حسینی